15 January 2011

Kõik on uus jaanuarikuus

Tere armsad! Uus aasta on täie hooga käima läinud, loodan et teil on see siiamaani hästi kulgenud!

Mul oleks igal juhul kirjutada paljust-paljust, kuigi ausalt öeldes peaks praegu hoopis projektiga tegelema... Aga no natuke võib ju endale muud tegevust ka lubada ;) (vähemalt mulle meeldib nii mõelda). Kas peaks oma jõuludest ja Eestis veedetud kahest nädalast ka kirjutama? Ei jõua vist, nii palju sai tehtud selle aja jooksul ja mitmed teavad ka juba sellest. Okei, nagu lõustaraamatust (facebookist) võib näha, siis muutsin lõpuks seal ka oma relationship status'e ära. Nii et see peaks seletama mu siinset koduigatsust ja samas ka rõõmu. :) Igal juhul oli see aeg Eestis kõige ilusam jõuluaeg, mis mul kunagi olnud on. Meie roundtrip mööda Eestit sujus ka õnnelikult, marsruut oli umbes Tallinn-Kiisa-Tartu-Väimela-Rõuge-Väimela-Kuutsemägi-Väimela-Tartu-Pärnu-Tartu-Kiisa-Tallinn. :D:D Kõige rohkem olime siiski Kiisal. Jeesuse sünnipäeva oma kodukirikus Olevistes tähistada oli imeline. Kolgatal, Tartu metos ja Pärnu metos oli muidugi ka väga vahva jälle olla.

Aga nüüd olen Kopenhaagenis tagasi ja täies tööhoos. Teen Healing garden'i projekti Lehe tn. aiale sealsete vaimupuudega noorte jaoks (kes ei tea, siis töötasin seal eelmisel aastal veidike) Lõpp juba enam-vähem paistab, tekstiosa kõikide tarkade teooriatega on peaaegu valmis, põhiline kujundusplaan on valmis, vaja need veel omavahel seostada, teha haljastusest nimekiri, leida kõik kasutatud allikad üles ja veel mõni pisiasi siin-seal. Surnud joon (tähtaeg) on teisipäeval kell 13.00, selleks ajaks peab olema esitatud tööst 3 välja prinditud ja köidetud eksemplari (mis tõenäoliselt võtab mult terve varanduse). Peale seda saab veidikeseks jalad seinale visata, esitluse selle kohta ette valmistada ning kui see möödas, tuleb juba uue ainega alustada. Nii see elu siin käib!

Vaba aeg praeguse seisuga kulub põhiliselt klaverimängule, olen kirikus ülistuse core group'is, st. et olen praegu põhiklaverdaja (ju neil polnud lihtsalt kedagi paremat hetkel võtta). Aga tore on, väga naudin seda, proovid siin ka pole nii pikad, kui meil tavaliselt Eestis olid (nii + kui -). Hakkasime ülistustiimiga ühte piibliõppe raamatut koos uurima, ülistuse teemaline, siiani tundub väga põnev ja praktiline. Praegu paistab, et pean siinsest koguduse LIFE grupist loobuma, ajad lihtsalt kattuvad. Ma polegi väga pettunud, see raamat, mis me seal võtame, on minu jaoks keeruline, liiga abstraktne ja võtab palju aega. Muidugi mulle üldiselt meeldib asju lõpetada, kui ma juba alustanud olen ja pool sellest raamatust on juba läbi töötatud, aga ikkagi, vähemalt minu mugav mina rõõmustab. LIFE gruppi ei saa ka võrrelda mu endiste kodugruppidega-palvegruppidega. Võrdlemine on muidugi nõme tegevus, ilmselt on lihtsalt erinevates gruppides fookus erinevatel asjadel. Ja mu igatsused on natuke teistsugused. Palvetada igatsen rohkem näiteks, ja veel sügavamale minna suhtes Jumalaga!!! Jah, mu elu praktika võiks rohkem igatsustele järgi jõuda... Aga Jumal ikka oskab mind nii tihti hämmastada oma armastuse, andestuse ja sellega, kuidas talle meeldib mulle rõõmu valmistada! Tänan Teda niii väga! :)

Ehk ma uuel aastal viitsiin rohkem blogida... ei luba midagi, aga headest kavatsustest ehk esialgu ka piisab. :)

No comments:

Post a Comment