21 January 2011

Lõbus-kasulik ajaviide

Ma avastasin Inkscape!!! Ülilahe programm lihtsalt. Istun praegu teist päeva arvuti taga ja nokitsen tutorialite kallal. Mõned näited sellest, mis ma õpetuse järgi juba teinud olen:

kala  muster

jaapani nukksüdametaust

 

 

 

 

 

 

 

 paisley

Hehhee, onju äge!

See, et mul on aega neid teha siin, on sellepärast, et teisipäeval oli mu projekti tähtaeg ja sain asja tehtud, õigeks ajaks. Viimasel öösel töötasin vaid neljani. Järgmine nädal tuleb seda vaal kaitsta, aga hetkel ma taastun. Taastumist on ka vaja, üleeile pea täiesti lõhkus valutada terve päeva. Nüüd on aega ka näiteks süüa teha ja koristada, niikaua kui mul projektitegemine oli käsil, sai neid asju ainult väga minimaalselt tehtud.

Okei, ma nüüd tagasi Inkscape juurde (loodan, et must siiski päris sõltlast ei saa ;)!

No comments:

Post a Comment