31 January 2011

blogblogpostpost

Nii, nagu ehk olete märganud, et mu blogi teksti taust on muutunud, tunduvalt paremini loetavaks. Exploreriga vaadates on suht kole, aga ma eeldan lihtsalt, et normaalsed inimesed kasutavad Firefox-i. :P (Muude brauseritega pole katsetanud). Aga kõik on tänu J-le, kes skaibi kaudu täpselt õpetas, kuidas ja mida häkkida, katse-eksituse meetodil, sest poolläbipaistvat tausta blogi kujundusvõimalustes lihtsalt ei pakuta. Aitäh!!! :)

Oioioi, aga täna on lihtsalt nii tore päev. Ega iga päev ei juhtu, et saad uudise heade sõprade kihlusest! :D Palju-palju õnne ja õnnistusi neile igal juhul! Juhhuuuu!!!

Jah, mul hakkas nüüd aine nimega Theory and Method in Landscape Architecture. Esimesed paar nädalat peaks olema päris fun, tegeleme mudeldamisega. See nädal käime 10-l projektalal, igaühe kohta ehitame kohapeal kiirmudeli ja teeme sellest pildi. Järgmine nädal vist läheb asi veidi tõsisemaks, aga nagu meie õppejõud ütles, et väga tähtis asi on, et peab olema fun! Mulle sobib! :D

Olen muudki põnevat teinud, aga kuna täna on väheke peavalupäev ja homme on vaja vara üles saada, jääb seekordne blogimine just siiapaika! Kallistused Eestisse!

No comments:

Post a Comment