24 January 2011

Töötamise asemel kirjutan blogi :D

Mu Inkscape sõltuvus on ikka veel päris hull... Peaksin esitlust ette valmistama, vähemalt oli see plaanis tänaseks ja homseks, aga juba algas, hommikul tegin üle tunni aja ühte lumehelvest (need on juba oma mõtete ja ideede, mitte tutorialide järgi):

lumehelves

lumehelves2 lilled

See ka siin on ühe algaja omaenese katsetus!

 

 

 

 

No ja mõned asjad, kus ma õpetuste abi olen kasutanud (neid modifitseerides):

kirsiõied  Eesti taust

kurvid ringidisain

 

 

Vot see mulle meeldib!

Ma olen tegelikult ikka muid asju ka teinud. Laupäeval käisin rattaga paranduses, nad tahtsid hirmsat raha selle eest. Ratast sinna tassida oli juba väga suur töö, sest tagumine ratas lihtsalt ei liikunud paigast. Nii ma siis läksin, vahepeal ratas kaenlas, vahepeal tagaratas üleval, sest ei tahtnud terve tee lohistada järel, äkki veel hõõrub kummi katki vms. Aga paari tunni pärast sain juba kätte ja olin nii õnnelik, et läksin kohe sõitma. Käisin ja vaatasin väikese merineitsi kuju ära, viimaks ometi. Ilus päev oli, päike paistis enamuse ajast ning kaldapromenaadil oli jalutajaid ka päris palju. See koht jääb piisavalt kaugele mu igapäevastest liikumismarsruutidest, et niisama lihtsalt sinnakanti ei satugi. Väike merineitsi on väike, aga minu meelest väga armas kuju, mis väljendab päris hästi Anderseni muinasjutu olemust.

P1230045P1230053 

Eile pühapäeval mängisin ikka klaverit jälle kirikus. Õhtul käisin sünnipäeval. Anika, üks saksa tüdruk minu esimesest taani keele grupist, pidas ühikas väikese sünnipäevapeo. Tore oli! Pean kuskilt saama retsepti või ise välja nuputama, kuidas samasugust magustoitu teha nagu seal oli. Šokolaadi ja valge šokolaadi parfee vaarikakastmega. Eriliselt mõnna!

No comments:

Post a Comment