09 August 2010

Pagenduse algus

Ja tänasest päevast siis algabki mu elu siin Taani riigis, esialgu keelt ôppimas. Jôudsin hommikul küll varakult ja ôigeaegselt Kopenhaageni hiiglaslikku lennujaama (see nipp, et tuleb teiste järgi minna, seal kahjuks ei töötanud, pidin abi küsima). Esimest korda elus lendasin, muide ;) Peaaegu igast tänavast, kus andis valesti minna, sealt ma ka läksin :) Ônneks jôudsin ôigel ajal kohale - sellist rahvahulka muidugi poleks osanud oodata. Ôppisin esimesed laused taani keeles - uskumatu keeleväänamine!
Ja siis korjati mind üles - sain kuukaardi, millega saan igale poole, sôitmist tuleb järgneval kolmel nädalal palju! Helsinge-Kopenhaagen-Helsinge...... Hea uudis on see, et ma ei pea endale ostma jalgratta, vaid saan laenata seda niikauaks kui siinmaal olen. Samamoodi sain telefoni kônekaardi ja numbriga, ainult kôneaega ostsin.
Ja perekond, kus olen praegu, on väga toredad. Uskumatu, kui vastutulelikud vôivad môned inimesed olla. Môned asjad kurvastavad ka, aga nendest kirjutan vôibolla kunagi hiljem.


Ei tea, kui tihti kirjutama hakkan, internetiga siin igal pool ka väga hästi just pole, pole veel jôudnud avastada...

Kallistusi siitpoolt :)

No comments:

Post a Comment