24 April 2011

Tagasi Taanis

Kristus on üles tõusnud! Nii see on! Ta on tõesti üles tõusnud!

Suured pühad on käes, aga mina sõitsin täna Kopenhaagenisse tagasi. Paraku-paraku, kaks kuud on veel ees, viimane pingutus siin riigis. Lennukis hakkasid mul esimest korda kõrvad metsikult valutama, ilmselt nohu pärast. Külmetusest pole ma siiani lõplikult jagu saanud, ikka on kõva nohu ja aeg-ajalt köha, aga enesetunne on suht hea.

Neljapäeval oli meil J-ga loodusesse minek plaanis, hakkasime sõitma ja jõudsime Peipsi äärsetesse küladesse välja. Päike säras ja vahva oli sõita läbi kitsaste külatänavate. Ühel kruusateel pidime rehvi vahetama, mis ei olnudki nii lihtne tegevus. Varuratas oli kinni roostetanud. Ja poltide lahtikeeramisega ei saaks ma üksi ikka kuidagi hakkama. Teeäärel autos piknikku pidada, linnuparve pildistada, teises kohas pajutibusid, möödujaid ja üksteist pildistada ning pärast Luua arboreetumis ringi jalutada oli tõeliselt tore.

IMGP6269 IMGP6328

IMGP6326 IMGP6496

 

 

IMGP6544IMGP6515

Oli ilus puhkus! Viimast korda olin Pepleri korteris tšillimas, kui Eestisse tagasi tulen, siis pean kuskile mujale kolima. Olin palju koos J-ga Tartu metokirikus. Ausalt öeldes on seal veel väga harjumatu minu jaoks, kuid eks katsun ikka küsida, mida Jumal selle asja kohta arvab. Tema teed on parimad!

No comments:

Post a Comment