13 April 2011

Eestis müttamisest

Heihei,

pole jälle ammu kirjutanud, sest olen Eestis ja siin on tegemist ikka hulganisti. Supertore on olnud, mida oligi ju arvata. Hetkel olen Tallinnas, tänase päeva toredaks ülesandeks on paari sõbraga kokku saada ja lobiseda lõpmatuseni. :) Neid kokkusaamisi oli muidugi juba eelmisel nädalal Tartuski, Tartu tundub ikka sama külalislahke kui varem kõigi oma uute ja vanade söögikohtade ja raamatukoguga ja loomulikult sõprade, Kolgata ja EEÜÜ-ga. Nojaotseloomulikult J-ga. :D Nädalavahetusel sõitsime Kiisale, muuhulgas vaatasime tee peal kummagi vanaemad Koerus ja Paides üle. Ja laupäeval käisime Tallinnas mu teise vanaema 85-aastasel juubelil, kuhu oli nagu ikka terve hunnik sugulasi kokku tulnud. Tuleval nädalavahetusel on plaanis J teised vanavanemad ka ära vaadata, tõenäoliselt Põlvas ja siis sõita nende maakoju Värskasse. Ohjah, pikad reisid, aga omamoodi tore ka, et on põhjust Eestis ringi sõita.

Homme on mul Tartus SEOS-e (endine Valge Roosi Vennaskond) loeng sõltuvustest Descartes'i lütseumi noortele. Päris ootamatult tuli pakkumine Tõnisega kaasa minna, aga tundub põnev. Vanast ajast on mul materjalid enam-vähem tuttavad niikuinii.

Plaane on veel ja kindlasti on meil plaanis olla spontaansed, aga praeguseks mulle kirjutamisest aitab ja seega kõike ei avalda!

No comments:

Post a Comment