16 February 2011

uudiskiri

Mõtlesin, et nimetan selle postituse mitmete misjonäride eeskujul ka uudiskirjaks, sest siin on mitmeid erinevaid pisikesi kilde minu elust ja toimetustest siin kaugel tormituultest räsitud Taanimaal.

Mudeleid ehitada on tore, kui on 5 inimest selle kallal töötamas. Saab kiiremini valmis ja isegi keeruline valmistusviis pole liiga hull takistus. Projektala nimi on Sømærk, aga mina seda nime kahjuks õigesti hääldada ei suuda. :)

 P2110006 P2110021

 

 

 

 

 

Lõpptulemus mulle täitsa meeldib! :)

Meie mudelitest oli meil väike näitus paariks päevaks üleval. Pidime koos grupiga ka tutvustama oma ala. Seda oli kuulamas ja kommenteerimas Kopenhaageni endine peaarhitekt Jan Christiansen. Ta käis ka eile rääkimas Kopenhaagenist ja selle arengust, oma tööst ja projektidest, eriti keskendudes sadamaaladele. Põnev oli, kuigi tema arvamused ja hinnangud olid küllaltki must-valged, ja ta rääkis ikka arhitekti, mitte maastikuarhitekti vaatenurgast, aga siiski oli päris inspireeriv. Nüüd on mul veel rohkem kohti, mida tahaks veel Kopenhaagenis näha ja ka kohti, mille pärast tulevikus tagasi tulla.

Möödunud nädalavahetusest niipalju, et vaatasin ühte (viletsat) taani filmi, käisin Copenhagen Community Church-i noortekal, laupäeval ujumas ja pärast seda Connecti inimestega bowlingut mängimas (meie grupi neljast inimesest sai igaüks ühe võidu :). Pühapäeval mängisin klaverit kirikus nagu ikka ja kokkuvõttes oli jällegi üks mõnus puhkust ja päikest täis aeg.

Ja et mu vanemad ei arvaks, et ma näljas olen, siis näitan, et tegelikult ei ole! :D

P2080004 P2140022

Plaanidest veel: vihjati, et meil tuleb järgmises aines ekskursioon Prantsusmaale, arvatavasti mai keskel. Juhhuu, siis ma olen peaaegu pooltele Euroopa riikidele oma jalaga astunud.:D Aa, ja pooleteise nädala pärast tuleb mul talvevaheaeg, sellega tahaksin ka midagi ette võtta!

Uudiseid igatsen, tahaksin väga teada, kuidas sõpradel seal karmis külmas Eestis läheb! :)

No comments:

Post a Comment