05 February 2011

Üks hommik

Küll on tore, et tormisel hommikul võib lihtsalt kodus olla. Tore, et vahel mõned kohustused ka lihtsalt ära jäävad. Praegu tegelen porgandipirukate küpsetamisega, aga hiljem (kui tuul loodetavasti vaiksemaks jääb) lähen uisutama koguduse naistega. Väga vahva oli eile see, et leidsin endale ühe supervahva ujula - Bellahøj svømmehall. See on vist ainuke korraliku suurusega modernne ujula Kopenhaagenis. Frederiksbergi ujula, kus ma ka korra käinud olen, on pisike, vana ja ülerahvastatud. Mõnus oli, minu distantsiks tuli kokku 1,2 km. Krooli ma ujuda eriti ei oska, ujusin aeglaselt konna. Sinna lähen ma raudselt tagasi. Tudengisoodustusega polegi see eriti kallis.

Eile tegin puuviljasalatit jälle endale. Et teid kadedaks teha, panen pildi ka:

P2050002

Ülilihtne ja hirmus hea:

  • hakkisin pirne, banaani, kompotianananassi ja lõikasin mandariinilõigud pooleks
  • kallasin peale veits kompotivedelikku ja pisut külma vett
  • hakkisin basiilikut sisse u pool peotäit
  • seda kõike sõin kohupiimakreemiga ja ilu pärast panin veel basiilikulehti kah peale

Inimene peab ju oskama veidi süüa teha, ei saa toituda ainult pakikartulipudrust, konservidest ja võileibadest!!! Lasanjet ja hakklihakastet peab ka oskama teha! ;) (Viimased laused olid spetsiaalselt J-le meeldetuletuseks :D )

No comments:

Post a Comment