07 November 2010

Kiirus...

On see nüüd hea või halb, seda ma ei tea, aga parasjagu kiire on olnud! Eks ma loomulikult olen laisk olnud kirjutama ka, aga koolis on tõeliselt kiire olnud ja muu elu on ka päris huvitav!

Reedel lõpetasin viimase projekti aines "Terrain and Technology in Landscape Architecture". Selle projektiga seoses on mul ka uus rekord - ligi 16-tunnine koolipäev hommikul kella 9-st öösel kella üheni! See oli eelmisel neljapäeval enne rühmaesitlust, kõik viiekesi olime koolis, aga väga palju oli ka üksteise järele ootamist. Hea meel on, et sellega on ühel pool, aga samas tean, et hilisemas individuaalses osas oleksin saanud olla põhjalikum! Töö ei tulnud ideaalne, aga samas ega ma väga palju rohkem poleks osanud ka (ja ma nägin parasjagu vaeva)... Ja nüüd on vaheaeg!!!! :D

Eelmisel nädalavahetusel oli Potluck dinner - meie kiriku korraldatud üritus, kus erinevad inimesed avasid oma kodud, nii et teised said tulla külla, võtta midagi kaasa ühisele lauale ja oma koguduse inimestega tuttavaks saada. Küpsetasin kohupiimakooki ja tuli päris hea välja, see on ka midagi sellist, mida siin Taanis pole. Mul oli hea aeg, kuigi ei tundnud ennast mitte just kõige paremini! No tegelikult oli üldse paar nädalat selline tõbine tunne - ei olnud nagu päris haige, aga päris terve ka mitte. Eelmisel pühapäeval oli jälle aega veidi rohkem ja käisin koguni kolmes kirikus. Viimasena jõudsin Vineyardi kogudusse siin. Seal oli nii hea, et ma tahaksin kindlasti tagasi minna - kasvõi vahetevahel! Hea oli võtta Jumala ülistamiseks rohkem aega, see oli just midagi, mida mul väga vaja oli!

Neljapäeval käisin külas ühel vanemal taanlannal. Temaga kohtusin, hmm, juba kaks nädalat tagasi Pühavaimu kiriku ööpalvusel. See on ka muide koht, kuhu ma kindlasti tahan veel jõuda. Aga külas oli tore, väga mõnus on, kui inimesed nii palju hoolivad! Selgus ka, et meil on ühine tuttav, Gea, keda tema tundis Jeruusalemmast, Lehtmajadepüha festivalilt. Maailm on ikka väga väike! :)

Sel nädalavahetusel olin KFS-i laagris Hillerødis. Sellest kirjutan arvatavasti uue postituse, kui õnnestub ka pilte saada. Ise unustasin kahjuks fotoka maha.

Tuleb tunnistada, et mu asjade unustamine on juba peaaegu kriminaalne! Läpakajuhe on juba kahel korral kooli jäänud, rattavõti läks korraks kaduma (see andis mulle kaks jalutuskäiku juurde) ning ma ei tea, palju kordi juba on mulle kindaid järele toodud!!! Kohutav!

Plaanis on neljapäevalst pühapäevani minna Kieli, Maarjale külla! Kuidagi peab ju oma vaheaja ära kasutama. ;) Jah, kõige rohkem oleksin siiski Eestisse tahtnud, aga Kiel on küllaltki lähedal ning ma pole Saksamaad kunagi näinud...

Nagu ikka, tunnen puudust Eestimaa uudistest! Kirjutage või skaipige, kallid sõbrad! Või täiendage oma blogisid tihedamini! ;)

No comments:

Post a Comment