24 September 2010

Ilusast sügisnädalast

Alates teisipäevast on ilmad siin Kopenhaagenis väga väga ilusad olnud. Päike ja värvilisemaks muutuvad puud ja rôôm südames!
Kodugrupis on väga vahva, sealne arutelu viimasel kolmapäeval hakkas juba EEÜÜ piibligruppe meenutama. Kolmapäeva hommikul tegelesin moosikeetmisega: apelsini-kôrvitsamarmelaadi tegin, see on eelmise aasta katsetamisest siiani lemmikuks jäänud. Aga kuna kôrvitsat jäi üle, siis eile tegin kartuli-kôrvitsaputru ja täna tegin kôrvitsa-apelsinikooki, môlemad tulid superhead, aga sügavkülmas on ikka veel kôrvitsat. :D
Eile käisin veelkord tivolis, seekord koos kursaôe Kristiga. Äge oli lobiseda, ringi vaadata ja pildistada. No muidugi minu kaameraga tehtud piltidest ei tulnud midagi vôrreldes Kristi omadega, tal on alati hea kaameraga tehtud megahead pildid (tema blogi nimi on LIFE, minu blogist läheb link). Ja ôhtu lôppes toredasti, tivolis hakkas tôeline rock-kontsert. Bändi nimi oli Manga, kui ôigesti aru sain, siis oli tegemist türgi bändiga. Platsi äärest kuulata oli väga vahva, keskel oleks ilmselt kurdiks jäänud. :P Jah, sellist muusikat kodus kuulamiseks ei valiks, aga niimoodi vabas ôhus ôhtupimeduses oli täitsa meeleolukas.
Täna tahtsin ujuma minna, sôitsin päris kaugele ujulasse ja seal avastasin, et lahtiolekuajad on hirmus lühikesed. Olen harjunud, et aurasse saab igal ajal. Jaa, aura järele tunnen ka puudust, vôi tegelikult vôib-olla lihtsalt selle mônusa ujumisosaduse järele.
Kui aus olla, siis üks palvesoov on ka tegelikult! Sain nüüd teada, et mul siiski tuleb maksta selle aasta eest ôppemaksu. Ja ilmselt tuleb selleks laenu vôtta. :( Et jah, palvesoov siis selle eest, et ma omadega välja ikka tuleksin. Olen muidugi veendunud, et Jumal aitab, ta pole mind kunagi hätta jätnud!!! :) Lihtsalt inimlikult, nö jumaliku loogika vastaselt tuleb vahepeal muretsemine ja pôdemine peale.

Kallistused Eestisse!

No comments:

Post a Comment