07 September 2010

Paljust!

Nii palju on viimasel ajal toimunud, et ühist pealkirja sellele postitusele oli suht võimatu leida. Ei teagi, kust alustada, võib-olla sellest, et elu on väga ilus! :D

Eelmisel nädalal jõudsin palju. Esmaspäeval käisin KFS-is, siinses kristlike tudengite organisatsioonis. Teisipäeval tegin taani k. suulise eksami ära, samal õhtul tegin oma Helsinge "perele" tänuõhtusöögi suure hulga eesti toiduga. Kolmapäeval pakkisin ja kolisin, mulle tuli autoga appi rumeenlanna Julia, kes on küll juba suurema osa elust Taanis veetnud. Samal õhtul kutsus ta mind ka oma LIFE-gruppi ehk lihtsalt kodugruppi. Sõime mehhiko toitu, lobisesime, tegime tulevikuplaane ja palvetasime, väga sisuka jutuni seekord ei jõudnudki. Ja kuna neljapäevaks mul mingeid plaane polnud, mu kõikide tsoonide kuukaart kehtis veel ning ilm oli megailus, läksin rongiga Kopenhaagenist välja väikelinna nimega Humblebæk kuulsasse Louisiana moodsa kunsti muuseumisse. Koht oli väga-väga ilus, aiad, rohelised murunõlvad, imeilus merevaade, kunst ja päikesepaiste!

P9030007

Kõige-kõige ilusam päev üldse oli aga laupäev. Hommikupoolsema osa päevast olin Klampenborgis, väga ilusas kohas Kopenhaageni eeslinnas meie pastori koduaias. Seal toimus selline asi nagu FIBC day - 60-70 inimest, mängud, jutuajamised, piibliuurimine, söömine. Sain jälle väga paljude inimestega tuttavaks. Sõitsin oma rattaga sinna ja tagasi! Võis olla u 20-30 km minu juurest, aga sõita oli hea!

P9050032

Samal õhtul käisin raamatukogus, sain samaks õhtuks facebooki kaudu kutse minna mõnede inimestega, taanlastega KFS-ist Tivolisse. Septembris on tivolisse sissepääs tudengitele tasuta! Ja see oli tunduvalt ilusam koht kui ma arvasin, kuigi teadsin ennegi, et see on väga kena, eriti õhtuti.P9050037P9050065 Kell pool üksteist õhtul näitavad nad illuminatsioone - tõelist vee-, valguse- ja muusika vaatemängu.

 

 

 

 

 

P9050081 P9050089

P9050111

P9050116

See nädal tegelen ma aga õppimisega! Tõsiselt! Ja juba on ka jamasid, mis küll osaliselt on juba lahenema hakanud. Probleemid on siinsete süsteemidega, ma ei pääse õppeinfosüsteemile ligi ja pole ka kindel, et mind on registreeritud praegu käimasolevale ainele. Närvesööv! Täna sain koolis wifile ligi, mingi arvutimees tegi mu läpakaga midagi, eile sain parooli ja töötab! :D Praegu õpin ainet nimega "Terrain and Technology in Landscape Architecture", palju-palju AutoCAD-i. Õnneks on nii üliõpilased kui õppejõud väga sõbralikud ja abivalmis. Homme on vaba päev, aga tuleb minna vaatama esimese projektülesande asukohta, linnaosas nimega Bispebjerg, õnneks mitte väga kaugel! Eile just käisin seal, miniKFS grupis, suur rahvusvaheline kodugrupp, toimub üle nädala neil esmaspäevadel, kus suurt KFS-i pole. Pressisime tervelt 13 inimest ühte väikesesse tuppa. Väga tore oli!

Tuleval laupäeval on plaanis minna laulatusele! Julia õde Cecilia ja tema peigmees Tomas abielluvad meie kirikus.

Ühesõnaga, kinnitan veelkord, et olen üks õnnelik inimene ja tänan kõige eest Jumalat!

Ja ikka on lahe inimeste kohta Eestist ka uudiseid saada! ;) Õnnistusi teile!

No comments:

Post a Comment